Srovnejte si dvě oblíbené nebankovní půjčky

Nevíte, kde byste si mohli půjčit peníze? Vždyť je to vlastně docela snadné vybírání, stačí jen mít po ruce detailní informace o každé nabídce, která je zrovna na našem trhu dostupná. Srovnání půjček online je otázkou několika okamžiků, potom už budete vědět mnohem více. Nanejvýš podrobně, bez rizika, že někomu snad naletíte, snadno a rychle. Desítky možností, ze kterých si lze vybrat jen jednu – s námi to opravdu půjde! Pojďme si proto porovnat dvě skutečná esa v rukávu, z nichž ale může uspět zrovna u vás jen jedno. Prověřené půjčky od společností Cofidis a Tesco. Co nám všem vlastně přesně nabízejí? Pokračování

Výhodná půjčka pro každého

Podle čeho je ideální vybrat tu nejlepší půjčku na našem trhu? Je to zcela přirozeně její výhodnost. Ta může mít hned několik podob, které mohou být pro každého lehce jiné. Podívejme se proto na informace, které jsou spojené s tím, že výhodná půjčka je skutečně pro každého, kdo o ni má zájem. Pokračování

Česká spořitelna nabízí i americkou hypotéku

Americká hypotéka – čím je charakteristická a kde ji získat?

Potřebujete půjčku na cokoliv a zároveň by měla být v hodnotě několika milionů korun? Tento požadavek nemusí být nesplnitelný. Pouze je třeba vědět, kde danou půjčku nejlépe hledat. Paradoxně je třeba zabrousit do segmentu hypoték, jelikož ty nemusí být nutně spjaty jenom s koupí nebo stavbou nové nemovitosti. V tomto segmentu je dostupná také americká hypotéka (víte, co je americká hypotéka?). Pokud jste o ní ještě neslyšeli, musíme říci, že se jedná o úvěr, který je neúčelový. Pokračování

Peníze pro Vaše podnikání

Peníze pro Vaše podnikání

Máte v hlavě báječný podnikatelský záměr, který by Vám mohl přinést nemalé výdělky, ale chybí Vám peníze na jeho uskutečnění? Téměř pro každé podnikání platí, že pro jeho rozjetí potřebujete nejdříve investovat nějaký kapitál na pronájem či koupi prostor, nákup materiálu, či vybavení, založení živnostenského listu a také na udržení chodu po několik prvních měsíců, kdy se teprve budete snažit získat klientelu. Mnoho lidí tak podnikání vzdá, protože vědí, že peníze na to nemají a banka jim je nepůjčí. Svět se tak nikdy nedozví o záměru, který by třeba mohl pomoci mnoha lidem, nebo jim udělat radost. Není to ale škoda? Pokračování